25 April - mycket nytt

Nu händer det mycket på en gång här! När jag för en gångs skull har något att skriva om här, blir det inte av - hm?
I vilket fall, i lördags började min nybörjarkurs i golf. Supernervigt innan, superkul under! :D Allt som allt spenderades nästan 5 timmar på golfbanan, hur roligt som helst verkligen!
Och igår fick jag upp ögonen för.. ja, allt? Mina glasögon har anlänt och vad passar då bättre än att kolla in Filip och Fredrik i konserthuset med Daniel? Vilken show de bjöd på - historier, humor, sång och till och med lite Jönköping där i mellan! Himla roligt var det, och två timmar kändes som en halv.
Idag har jag träffat fina Emelie och haft 'linsträning' som det så fint kallas på A6. Det är säkert en vanesak, men än så länge skaver de mest i ögonen :S Hoppas det blir bättre efter några gånger, annars får jag väl helt enkelt vara glasögonorm 24/7!
En av de minst suddiga bilder jag lyckades knäppa på duon :)
Jönköpings nya, fyndiga slogan? :)
Med syfte på Kebabsås och alla smartisar på dreamhack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0