4 mars

Gårdagen började med badminton tillsammans med Daniel, Malin och Sebastian, så himla roligt! :)
Har träningsvärk i både armar, ben och mage idag, stel som en pinne - men det var det helt klart värt!
På kvällen tog vi igen den nyttiga förmiddagen med tacos, chips och skräckfilm! Malin och jag hann även med lite melodifestival när killarna var iväg och hyrde film (eller vad det nu var som tog sån tid.. ;D)!
Superlyckad dag i vilket fall, som snart måste göras om!!

Idag har Daniel och jag inte gjort något alls, och det tänker vi nog fortsätta med - följt av lite One Tree Hill. Perfekt söndag!

 

 


Kommentarer
Postat av: Malinfransson

Så himla rolig dag och kväll, precis vad jag behövde! Stian vägrar säga vad dom gjorde under den tiden han och Daniel va borta men jag tror inte jag vill veta ändå:/ TACK igen för en grym dag! :D

2012-03-04 @ 22:20:08
URL: http://maalinfransson.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag med, :D asså... man börjar ju undra :o kommer vi någonsin få veta? ;)

2012-03-05 @ 18:30:44
URL: http://saarahelgesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0